Известие

Collapse
No announcement yet.

Гори масло а не пуши

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
    Ако хонинга на цилиндрите стои според мян няма какво да мериш за елипси, защото може и уредът да те подведе ако не си се занимавал професионално с измервания.
    Прецизен инструмент не може да те подведе.
    Изисква кратко обучение, нищо сложно

    ---------- Post added at 10:18 ---------- Previous post was at 10:15 ----------

    Първоначално публикувано от Nikosaul Покажи съобщение
    Стругарите избягват алфовите двигатели, защото ако не подходят внимателно после не могат да им наместят ризите и става по-скъпо за тях...
    Аз не бих си дал на стругар да ми прави двигателя

    Малка елипса, която не се вижда с просто око е достатъчна за да се изпомпва масло към горивната камера
    Някой има ли наблюдения дали ДВГ на Алфа са склонни да правят елипси?
    Last edited by lordliness; d.m.y г., 10:25.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #62
      За този вид ремонти идват специално обучени служители от НАСА и се прилагат космически технологии.

      Малка елипса е отклонение в хилядни и се обира от сегментите.

      Всички двигатели от ЕВРО 3 и нагоре са склонни към този проблем.
      Причината е в горивния процес, горива и смазки.

      Междудругото на добавката MoS2, Молибдена създава праблем а не Сярата.
      Ако си забелязал на маслото което ползваш liqui Moly 10W40, изрично е написно че не съдържа Молибден. Свойствата му са заместени от друга съставка. Молибден може да бъде като част от съставките в маслото и да се ползва в двигатели до EU2, но не на всички производители. За това защото днешните масла не съдържат Молибден, от Liqui Moly продължават да я продават тази добавка отделно и който има по-стара кола от EU2 да си я ползва, защото знае че молибдена подобрява смазването при студен старт.
      Германската автомобилна индустрия страда много от тази съставка.
      Италиянските и Френските бензинови ДВГ до EU2 нямат проблем.
      Last edited by Nikosaul; d.m.y г., 11:18.

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от Nikosaul Покажи съобщение
        за този вод ремонти идват специално обучени служители от НАСА,

        Малка елипса е отклонение в хилядни и се обира от сегментите.

        Всички двигатели от ЕВРО 3 и нагоре са склонни към този проблем.
        Причината е в горивния процес, горива и смазки.

        Междудругото на добавката MoS2, Молибдена създава праблем а не Сярата.
        Ако си забелязал на маслото което ползваш liqui Moly 10W40, изрично е написно че не съдържа Молибден. Свойствата му са заместени от друга съставка. Молибден може да се ползва в двигатели до EU2, даже не на всички производители.
        Той допуска е в микрони, говоря за износване в стотни.
        Кръг трудно покрива елипса.
        Маслото ще влезе под семеринга и ще замине нагоре
        http://www.senax.bg/eshop/product/11...k-hod-5-l.html
        това е маслото.
        Това препоръчват
        http://www.liqui-moly.de/liquimoly/w...oil_guide.html
        Освен някакви стандарти на WV не са писали нищо май.
        За бензинов двигател си препоръчват молибдена официално
        Сярата е вредна за дизела в частност за горивната система. Има я в нафтата.
        Лики Моли са авторитетна фирма все пак.
        това е само добавката http://www.senax.bg/eshop/product/45...s2-200-ml.html, на една от колите чукаше повдигач, сложих от нея в маслото, сега не чука, но все пак зимата ще видя със сигурност дали има ефект
        Вреди сярата в горивото, в маслото едва ли.
        Last edited by lordliness; d.m.y г., 11:45.
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #64
          Здравейте, при смяна на картера огледах добре цилиндрите бяха огледални нямаха излишни драскотини освен ясно очертаната хонинг линия (една спирала около цилиндъра). И стига с тая добавка карал съм с нея едва 100км. Преди нея си гореше като гледам и с нея, ще гори.
          Last edited by nikolay84; d.m.y г., 11:54.

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
            Сярата е вредна за дизела в частност за горивната система. Има я в нафтата.

            Вреди сярата в горивото, в маслото едва ли.
            Сярата е вредна за екологията и от горивната камера до ауспуха, заради сярната киселина, която се получава при изгарянето на горивото. Иначе за горивната система сярата си е много хубава даже, защото има мажещи свойства. В маслата се слагат добавки за неутрализиране на сярната киселина.
            Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
            ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от nikolay84 Покажи съобщение
              Здравейте, при смяна на картера огледах добре цилиндрите бяха огледални нямаха излишни драскотини освен ясно очертаната хонинг линия (една спирала около цилиндъра). И стига с тая добавка карал съм с нея едва 100км. Преди нея си гореше като гледам и с нея, ще гори.
              Те добавките не ремонтират. Само превенция.

              ---------- Post added at 12:17 ---------- Previous post was at 12:11 ----------

              Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
              Сярата е вредна за екологията и от горивната камера до ауспуха, заради сярната киселина, която се получава при изгарянето на горивото. Иначе за горивната система сярата си е много хубава даже, защото има мажещи свойства. В маслата се слагат добавки за неутрализиране на сярната киселина.
              знам, говоря за висок процент сяра.
              Това е статия по въпроса на който му се чете
              http://polytron.bg/index.php?option=...id=7&Itemid=11
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
                Сярата е вредна за екологията и от горивната камера до ауспуха, заради сярната киселина, която се получава при изгарянето на горивото. Иначе за горивната система сярата си е много хубава даже, защото има мажещи свойства. В маслата се слагат добавки за неутрализиране на сярната киселина.
                Колега, имаш реален шанс за Нобелова награда по химия
                Alfa Romeo 146 1.9 JTD 105+++ EX
                Peugeout 2.2 HDI 133+++
                Alfa 159 +++ next

                Comment


                • #68
                  Аз пък съдейки по мненията на хората от английския форум, туинспарка по принцип си погорва масло, не един се е оплакал, че му харчи дори повече от твоята на 1000км, и то на двигатели с пробег под 50.000км. Приемат го като "нормален" разход. До колко е така не знам. И моята го гори, особено извънградско. За 5000км съм долял около литър. След като двигателя не пуши, не губи мощност, работи нормално и не дава признаци за проблем, не мисля да влизам в излишни разходи за нещо, което дори в официалните кожодерски сервизи на Алфа Ромео приемат за "нормално" и "в норма".


                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от acho_ Покажи съобщение
                    Аз пък съдейки по мненията на хората от английския форум, туинспарка по принцип си погорва масло, не един се е оплакал, че му харчи дори повече от твоята на 1000км, и то на двигатели с пробег под 50.000км. Приемат го като "нормален" разход. До колко е така не знам. И моята го гори, особено извънградско. За 5000км съм долял около литър. След като двигателя не пуши, не губи мощност, работи нормално и не дава признаци за проблем, не мисля да влизам в излишни разходи за нещо, което дори в официалните кожодерски сервизи на Алфа Ромео приемат за "нормално" и "в норма".
                    Всички горят, приема се че разход на масло в размер до 3% от изгореното гориво е нормален, около и след тези 3% двигателя е за ремонт
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                      Всички горят, приема се че разход на масло в размер до 3% от изгореното гориво е нормален, около и след тези 3% двигателя е за ремонт
                      Сигурен ли си за цифрата? Все пак ако приемем среден разход 8/100, това прави 2 литра и половина масло за 1000км, което е изключително висок разход, сигурно ще пуши като кебапчийница


                      Comment


                      • #71
                        Бая се е изписало по темата и май колегата се е вкарал във филм. oem мисля, че е отговорил правилно още в началото, но нещо сте го игнорирали. Моята също харчи между 3 и 5 литра на 10000км вече 70000 км. Зависи как е карана. Не пуши. Всъщност пуши, но ако си гледаш в огледалото при смяна от 3та на 4та на около 6500 оборота. В града почти не харчи масло. Харчи основно на магистрала при скорости след 140. Също така започва да харчи повече, когато маслото е карано повече от 5000 км.
                        Карам със Selenia 20k, от мързел не съм проучвал и тествал други масла.

                        Та така...
                        Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
                        Mazda 6 2.3 2005
                        sigpic

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от acho_ Покажи съобщение
                          Сигурен ли си за цифрата? Все пак ако приемем среден разход 8/100, това прави 2 литра и половина масло за 1000км, което е изключително висок разход, сигурно ще пуши като кебапчийница
                          Това е цифрата, изглежда високо, но е това, по данни на ВР.

                          ---------- Post added at 10:20 ---------- Previous post was at 10:18 ----------

                          Първоначално публикувано от DerMeister Покажи съобщение
                          Бая се е изписало по темата и май колегата се е вкарал във филм. oem мисля, че е отговорил правилно още в началото, но нещо сте го игнорирали. Моята също харчи между 3 и 5 литра на 10000км вече 70000 км. Зависи как е карана. Не пуши. Всъщност пуши, но ако си гледаш в огледалото при смяна от 3та на 4та на около 6500 оборота. В града почти не харчи масло. Харчи основно на магистрала при скорости след 140. Също така започва да харчи повече, когато маслото е карано повече от 5000 км.
                          Карам със Selenia 20k, от мързел не съм проучвал и тествал други масла.

                          Та така...
                          Изглежда, че на магистралата при висока скорост гори масло защото тогава от маслото се изпарява влязлото гориво и друг конденз получен при градско каране. Резултати също от изследвания на ВР
                          Last edited by lordliness; d.m.y г., 10:24.
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • #73
                            Не е нормално колата да гори повече от 300мл на 1000км. За мен и това е доста. На моята за една година и доливам това, което е останало от 5 литровата туба при смяната, и то с доста течове. Тя обаче през последните пет смени не е видяла нищо друго, освен 10W-60 пълна синтетика. Нищо, освен вариатора не чука (за сега де).

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                              Не е нормално колата да гори повече от 300мл на 1000км. За мен и това е доста. На моята за една година и доливам това, което е останало от 5 литровата туба при смяната, и то с доста течове. Тя обаче през последните пет смени не е видяла нищо друго, освен 10W-60 пълна синтетика. Нищо, освен вариатора не чука (за сега де).
                              Повечето производители посочват какъв е разхода на масло на определен двигател, който се приема за допустим.
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                                Повечето производители посочват какъв е разхода на масло на определен двигател, който се приема за допустим.
                                В една от темите имаше скрийншот от книжката на 147 или 156, не помня, в която се споменаваше литър на 1000.

                                Ето една много интересна тема по въпроса: http://www.alfaowner.com/Forum/engin...ve-answer.html


                                Comment

                                Working...
                                X